17 Αποσπάσματα Που Μπορούν Να Αλλάξουν Τον Τρόπο Σκέψης Και Την Αντίληψή Σας

a-smile-is-the-shortest-distancebetween-two-people

 Πολλή από τη ζωή μου έχει ξοδευτεί αμφιταλαντευόμενη μεταξύ θετικού και αρνητικού πόλου. Στο παρελθόν, συχνά ήμουν εκστασιασμένος από χαρά ή με βαριά κατάθλιψη. Πιστεύω ότι η αποτυχία μου να βρω μια ισορροπία προέρχεται από τη συνεχή μου λαχτάρα για επιθυμίες.

Πρόσφατα ανακάλυψα ότι ο διαλογισμός ενεργοποίησε μια δραστική αλλαγή στην αντίληψή μου για τον εαυτό μου. Συνειδητοποιώ τώρα πόση χαρά κρύβεται στο παρόν και πόσο λίγο χρειάζεται να καθορίζουν οι επιθυμίες μου την πνευματική μου κατάσταση.

Έτσι, συχνά έχω μέρες που βρίσκομαι σε μια ασταμάτητη νοητική παγίδα στην οποία αναρωτιέμαι ποιος είμαι και ποια είναι η θέση μου στον κόσμο.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για μένα ήταν να μελετώ απλές αλλά βαθυστόχαστες σκέψεις που προέρχονται από κάποιον άλλο. Παρακάτω έχω συμπεριλάβει 17 από τα αγαπημένα μου αποσπάσματα, ή ψήγματα σοφίας, που με έχουν βοηθήσει να δω τη ζωή μέσα από ένα πιο καθαρό φακό.

Προσοχή: Παρόλο που χρειάζεται λιγότερο από ένα λεπτό για να τα διαβάσετε, ίσως χρειαστεί μια ζωή για να τα καταλάβετε.

“Χάνετε μόνο αυτό στο οποίο έχετε προσκολληθεί” – Βούδας

“Η εξουσία πάνω στους άλλους είναι αδυναμία μεταμφιεσμένη ως δύναμη” – Eckhart Tolle

“Η σύγκριση είναι ο κλέφτης της χαράς” – Theodore Roosevelt

“Ζήστε για να δράσετε, όχι για να τελειώσετε” – Ανώνυμου

“Στην πρακτική της αντοχής, ο εχθρός είναι ο καλύτερος δάσκαλος” – Δαλάι Λάμα

“Όπου υπάρχει θυμός, πάντα κρύβεται πόνος” – Eckhart Tolle

“Όταν μια πόρτα κλείνει, δεν ξέρεις, ίσως ανοίγει μια άλλη” – Bob Marley

“Πνίγεσαι, όχι πέφτοντας στο ποτάμι, αλλά μένοντας βυθισμένος σε αυτό” – Paulo Coelho

“Βλέπεις πρόσωπα και πράγματα, όχι όπως είναι, αλλά όπως είσαι εσύ” – Anthony De Mello

“Η ειρήνη πηγάζει εκ των έσω. Μην την αναζητάτε εκτός” – Βούδας

“Η ζωή είναι χορεύτρια, κι εσύ είσαι ο χορός” – Eckhart Tolle

“Το να προσπαθείς να καθορίσεις τον εαυτό σου είναι σαν να προσπαθείς να δαγκώσεις τα δόντια σου” – Alan Watts

“Πάντα κάνε αυτό που φοβάσαι να κάνεις” – Ralph Waldo Emerson

“Ας αγαπούμε πάντα το καλύτερο σε κάποιον άλλο, και να μη φοβόμαστε το χειρότερό τους” – Bill Wilson

“Δεν θα τιμωρηθείς για το θυμό σου, θα τιμωρηθείς από το θυμό σου” – Βούδας

“Οι άγιοι χρειάζονται αμαρτωλούς” – Allan Watts

“Η σοφία τείνει να αυξάνεται σε αναλογία με την επίγνωση της άγνοιας” – Anthony De Mello

Leave a Reply

