Πως Ισορροπήσετε Μεταξύ Οικογένειας Και Εργασίας Για Να Μειώσετε Το Στρες

iStock_000004338243Large

 Επειδή όλοι είναι απασχολημένοι στις μέρες μας, αγχώνονται περισσότερο. Τη δεκαετία του 50, οι εργάτες πήγαιναν στη δουλειά τους, δούλευαν το οκτάωρό τους, και επέστρεφαν σπίτι για να χαλαρώσουν. Σήμερα, οι άνθρωποι φέρνουν δουλειά στο σπίτι. Ελέγχουν συνεχώς το επαγγελματικό τους e-mail μέσω smartphone, απαντούν άμεσα σε ερωτήσεις (ακόμη και την ώρα του δείπνου), και διαβάζουν αναφορές αργά το απόγευμα. Η ικανότητα να είστε συνέχεια συνδεδεμένοι βλάπτει την υγεία. Ήρθε η ώρα να βρούμε μια ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και την οικογένεια.

Πολλά βιβλία προσωπικής ανάπτυξης προτείνουν ότι το να ενσωματώσετε χρόνο παιχνιδιού και ελεύθερο χρόνο στην εργασιακή εβδομάδα είναι απαραίτητο. Στην πραγματικότητα, πολλές εταιρίες ζητούν από τους εργαζόμενους να πάρουν άδεια για να χαλαρώσουν και να φορτίσουν τις μπαταρίες τους. Ωστόσο, πριν επανασυνδεθείτε με την οικογένεια, πρέπει πρώτα να επανασυνδεθείτε με τον εαυτό σας. Πρέπει να βρείτε μηχανισμούς αντιμετώπισης του άγχους για να ανταπεξέλθετε στο στρες, είτε αυτό προέρχεται από την πίεση στο σπίτι, είτε από θέματα που αφορούν την εργασία.

Τρόποι μείωσης του στρες

  1. Ο διαλογισμός είναι μια μορφή μείωσης του άγχους γιατί σας αναγκάζει να ξεχάσετε τον κόσμο γύρω σας και να ησυχάσετε. Ακούτε την αναπνοή και τις σκέψεις σας. Μπορείτε να βρείτε την ειρήνη, έστω και για λίγο. Αυτή η δεκαπεντάλεπτη καθημερινή δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να εξαφανίσει το άγχος.
  2. Η yoga χρησιμοποιεί την αναπνοή και τις ασκήσεις για να σας βοηθήσει να μειώσετε το στρες. Σε πολλές από τις κινήσεις, πρέπει να συγκεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο σημείο για να διατηρήσετε την ισορροπία σας. Αυτή η συγκέντρωση σας αναγκάζει να αφαιρέσετε την εργασιακή πίεση από το μυαλό σας. Καθώς γίνεστε πιο ευλύγιστος, μπορείτε να δοκιμάσετε βαθύτερες αναπνοές και τεχνικές συγκέντρωσης που βελτιώνουν την ικανότητα να ξεπερνάτε το στρες.
  3. Η γυμναστική είναι σημαντική για την υγεία και τη μείωση του στρες. Όσο περισσότερο κινείστε, τόσο υγιέστερη είναι η καρδιά σας. Όταν η καρδιά είναι υγιής, έχετε λιγότερο στρες, λιγότερο άγχος, και περισσότερη ενέργεια για να ξεπεράσετε τα προβλήματα. Η γυμναστική σας επιτρέπει επίσης να χάσετε βάρος, να μειώσετε την αρτηριακή πίεση, και να σκέφτεστε καθαρά.
  4. Η προσευχή μειώνει το στρες και το άγχος. Η Βίβλος λέει να αφήνετε τα βάρη σας στο θεό. Θα φροντίσει αυτός για σας. Αν προσεύχεστε, σύντομα θα χαλαρώσετε. Ίσως βρείτε και λύσεις για τα προβλήματά σας.
  5. Το τραγούδι δεν είναι κοινή θεραπεία για το άγχος και το στρες, αλλά λειτουργεί. Όταν τραγουδάτε, συντονίζεστε με τα συναισθήματά σας. Αν τραγουδάτε τραγούδια που σας αρέσουν, θα ξεφορτωθείτε τα προβλήματα που σας ανησυχούν. Το Breakthrough Performance Workshop διδάσκει τους ανθρώπους πώς να χρησιμοποιούν το τραγούδι για να μειώσουν το στρες.
  6. Ο βελονισμός ανακουφίζει το άγχος και το στρες. Σύμφωνα με το Jade Tree Wellness Center, ο βελονισμός χρησιμοποιεί σημεία πίεσης για να ανακουφίσει από το άγχος.
  7. Η θεραπεία μασάζ είναι ένας ακόμη τρόπος μείωσης του στρες. Το θεραπευτικό μασάζ είναι σχεδιασμένο για να θεραπεύει την ένταση στους μυς σας. Αυτή η ένταση συχνά οφείλεται στο στρες.

Πως Να Ισορροπήσετε Μεταξύ Οικογένειας Και Εργασίας

Αφού έχετε απαλλαγεί από το άγχος και το στρες, είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να διαχειριστείτε κρίσεις στο σπίτι και το γραφείο. Μπορείτε να ακούσετε τα παράπονα των παιδιών σας χωρίς να τα εκλαμβάνετε σαν απλή κριτική. Μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά για να βρείτε μια λύση. Στη δουλειά, θα συγκεντρωθείτε περισσότερο στην επίλυση προβλημάτων και στο τι χρειάζεται να γίνει. Και πάλι, μπορείτε να κάνετε πράγματα που θα αποτρέψουν από αυτές τις δύο δυνάμεις από το να σας αγχώσουν.

  1. Μέρες ή νύχτες οικογενειακής διασκέδασης. Αφιερώστε μια νύχτα ή μέρα την εβδομάδα στην οικογένεια. Κλείστε τα κινητά, ή αγνοείστε τα. Κάντε κάτι διασκεδαστικό. Κάθε εβδομάδα, ζητήστε από διαφορετικό μέλος της οικογένειας να διαλέξει. Αυτό κάνει κάθε μέλος να αισθάνεται σημαντικό.
  2. Συχνά γεύματα. Είναι πολύ δύσκολο να έχετε τους πάντες στο διαθέσιμους στο τραπέζι. Ακόμη και όταν τρώτε μαζί, πολλά μέλη χρησιμοποιούν το τηλέφωνο. Προσπαθήστε να έχετε κανόνα που απαγορεύει τα τηλέφωνα στο τραπέζι. Βρεθείτε συχνά για φαγητό.
  3. Συζητήστε. Δεν έχει σημασία το θέμα. Βρείτε κάτι να πείτε στο σύντροφο ή τα παιδιά σας. Μην συζητάτε για προβλήματα, αλλά για άλλα πράγματα, όπως ταινίες ή αλλά ενδιαφέροντα θέματα. Ρωτήστε τα παιδιά για τα όνειρά τους, και ενθαρρύνετέ τα.
  4. Οικογενειακές διακοπές. Μπορεί να κοστίζουν, αλλά εσείς και τα παιδιά σας τις χρειάζεστε. Προγραμματίστε διακοπές ώστε να μπορείτε να χαλαρώσετε. Ακόμη και αν δεν μπορείτε να ταξιδέψετε, μπορείτε να ξεφύγετε μια εβδομάδα και να κάνετε πράγματα με την οικογένειά σας κοντά στην πόλη σας.

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι η μείωση του στρες είναι απαραίτητη για την εξισορρόπηση εργασιακής και οικογενειακής ζωής. Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να εξαλείψετε τις αρνητικές δυνάμεις στη ζωή σας και να τις αντικαταστήσετε με θετικές επιρροές.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s