10 Απλοί Τρόποι Να Ησυχάσετε Το Άγχος Σας

stressed-stress-relax

Το άγχος είναι μια ψυχολογική συμπεριφορά που συχνά χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένα κριτήρια όπως εύκολη απώλεια προσοχής, έλλειψη αυτοελέγχου, ακόμη και αδυναμία να συγκρατήσετε κάτι στη μνήμη σας. Πολλά άτομα που έχουν αυτή τη διαταραχή δυσκολεύονται να την αναγνωρίσουν ως ασθένεια. Από αυτούς που πάσχουν, μόνο στο 20% γίνεται διάγνωση και θεραπεία. Αν έχετε κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα άγχους, ίσως θέλετε να λάβετε υπόψιν ένα από τους 10 απλούς τρόπους για να κάνετε το άγχος να ησυχάσει.

  1. Ταξινομήστε τα email κατά προτεραιότητα

Το να ανοίγετε τα εισερχόμενα και να βλέπετε 1000+ email μπορεί να αυξήσει το άγχος αφού δεν θα ξέρετε από που να αρχίσετε. Μπορείτε να το αποφύγετε ρυθμίζοντας τα εισερχόμενα να εμφανίζουν τα μηνύματα προτεραιότητας πρώτα.

 1

 

  1. Φτιάξτε λίστες εργασιών

Το να έχετε χειρόγραφη ή τυπωμένη λίστα αφαιρεί τις βαριές πληροφορίες από το μυαλό σας. Αυτό σας ελευθερώνει σημαντικά από αγχώδεις καταστάσεις όπως όταν ξεχνάτε κάτι σημαντικό που πρέπει να κάνετε.

  2

  

  1. Μεταφέρετε και ελευθερώστε το γραφείο σας

Η κατάσταση και το περιβάλλον του γραφείου επηρεάζει άμεσα την νοητική σας κατάσταση. Ελευθερώνοντας και οργανώνοντας τον εργασιακό χώρο σας μπορείτε να ηρεμήσετε όταν ψάχνετε αρχεία και στη συνεπώς ενοχλείστε λιγότερο. Ακόμη, αν το γραφείο σας βρίσκετε σε περιοχή με κίνηση, μπορεί να δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε στην εργασία σας. Το να μετακινήσετε το γραφείο ώστε να κοιτάζει προς τον τοίχο θα σας βοηθήσει σίγουρα να συγκεντρωθείτε περισσότερο.

 3

 

4. Γράψτε τις ιδέες σας

Ένας άνθρωπος με αγχώδη διαταραχή μπορεί να εκνευρίζεται πολύ όταν εμπνέεται, καθώς του δημιουργείται πολύ νευρολογικό άγχος. Ένας καλός τρόπος να αποφύγετε αυτή την ένταση είναι να γράφετε τις ιδέες σας σε σημειώματα ή ένα κομμάτι χαρτί, ή στο τηλέφωνό σας.

  4

 

  1. Μη χρονοτριβείτε, αντ’ αυτού, χωρίστε την εργασία

Η καθυστέρηση μπορεί να συσσωρεύσει στρες και σίγουρα επιδεινώνει το άγχος. Ένας απλός τρόπος για να λύσετε αυτό το πρόβλημα είναι να χωρίσετε την εργασία σε ελάχιστα τμήματα τα οποία χρειάζονται για να αρχίσει η κύρια εργασία. Αυτό θα αφαιρέσει από το μυαλό σας κάθε μορφή κατάρρευσης.


5

 

  1. Θέστε προθεσμίες για κάθε σημείο αναφοράς

Αφού χωρίσετε τις εργασίες σε υποεργασίες, είναι πάντα καλή ιδέα να έχετε μια γενική εικόνα όλης της εργασίας και να θέσετε συγκεκριμένες ημερομηνίες για την διεκπεραίωσή τους. Ίσως θέλετε να επιλέξετε το τέλος μιας λίστας αναπαραγωγής ή ένα σεμινάριο ως τέλος της προθεσμίας. Αυτό θα φτιάξει ένα δομικό πλαίσιο στο μυαλό σας και θα αποφεύγετε το αχρείαστο ημερήσιο στρες, μειώνοντας έτσι το άγχος σας.

  6

 

  1. Χρησιμοποιήστε ημερολόγιο

Η χρήση ημερολογίου μπορεί να μειώσει το άγχος σας και να ενισχύσει τις δεξιότητες οργάνωσης. Φτιάξτε εκδηλώσεις και υπενθυμίσεις για πράγματα που πρέπει να γίνουν. Τοποθετήστε το εικονίδιο ημερολογίου στην οθόνη του κινητού σας και βεβαιωθείτε ότι οι τίτλοι υπενθυμίσεων είναι σχετικά επιθετικοί για να σας εξωθήσουν να τις κάνετε.

 7

  

  1. Πάρτε μπάλα αντιστρές ή δυναμωτικό λαβής

Μια μπάλα αντιστρές σας επιτρέπει να μεταφέρετε την επιθετικότητά σας σε ένα αδρανές αντικείμενο και βοηθά να αισθανθείτε καλύτερα. Ένας ακόμη μικρός τρόπος να ηρεμήσετε από το άγχος είναι να χρησιμοποιείτε δυναμωτικό λαβής όταν νιώθετε ότι πρέπει να κινείστε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης ή στην αίθουσα διδασκαλίας.

  8

  

  1. Κλείστε όλους τους περισπασμούς των κοινωνικών δικτύων

Το τελευταίο πράγμα που θέλετε όταν κάνετε μια σοβαρή εργασία είναι να λάβετε μια ειδοποίηση από το Facebook ή κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο. Το να αντισταθείτε σε αυτό το κάλεσμα είναι πολύ δύσκολο ορισμένες στιγμές και πολύ συχνά σας αυξάνει το άγχος μαζί με την περιέργεια. Αυτό μπορεί να μετριαστεί με τη χρήση της εφαρμογής Media Blocker για να σας κρατήσει στη σωστή πορεία εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου.

9

 

 

 

  1. Κάντε μικρά διαλείμματα

Όταν συγκεντρώνεστε πολλή ώρα σε μια συγκεκριμένη εργασία, το μυαλό εξαντλείται και δεν μπορείτε να σκεφτείτε ή να λύσετε ασήμαντα προβλήματα. Αυτό αυξάνει το στρες και κατ’ επέκταση το άγχος αφού θα νιώθετε άβολα με την κατάσταση. Παρόλα αυτά, υπάρχουν καλά νέα, αφού το να κάνετε διαλείμματα με τους συναδέλφους μερικές φορές για να φρεσκάρετε και να επανεκκινήσετε το μυαλό σας, μπορεί μακροπρόθεσμα θα σας απαλλάξει από το άγχος μια και καλή.

10

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s