17 Σημάδια Ότι Έχετε Την Καλύτερη Μαμά Του Κόσμου

o-MOTHERS-DAY-GIFT-facebook

 

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά η μητέρα μου είναι μια από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Ήταν πάντα εκεί για να με κάνει να γελάσω, να σκουπίσει τα δάκρυά μου, και να με βοηθήσει να γίνω το άτομο που είμαι σήμερα.

Είναι η μητέρα σας καταπληκτική; Να μερικά σημάδια ότι είστε υπερβολικά τυχεροί που έχετε τη μητέρα σας κοντά σας.

  1. Η μητέρα σας είναι μια από τις καλύτερες φίλους σας.

Είναι η πρώτη που ξέρει κάθε τι νέο στη ζωή σας, και έχετε συχνές συναντήσεις. Για παράδειγμα, η μητέρα μου κι εγώ προσπαθούμε να βγούμε για σούσι, και πήγαμε ακόμη και σε διπλό ραντεβού μητέρας – κόρης στο σινεμά.

  1. Αλλά η μητέρα σας βεβαιώνεται ότι βάζει το ρόλο της μητέρας πάνω από αυτόν της φίλης.

Ακόμη και αν είστε κολλητές φίλες, είναι η μητέρα σας πριν γίνει φίλη σας, και ακόμη και αν δεν σας αρέσει, θα βεβαιωθεί ότι θα βάλει πάνω από όλα το συμφέρον σας. Η μητέρα μου καθιστά σαφές ότι δεν είναι μόνο φίλη και συντροφιά στο ποτό, αλλά κάποια που θα με βάλει στη θέση μου αν χρειαστεί.

  1. Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι θα είναι εκεί να σας ακούσει.

Αν περνάτε αισθηματικές δυσκολίες ή χρειάζεστε συμβουλές, μπορείτε να της τηλεφωνήσετε. Θα σας ακούσει, πάντα, χωρίς κριτική. (Ευχαριστώ μαμά.)

  1. Η μητέρα σας είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σας.

Η μητέρα μου είναι πάντα αυτή που με ενθαρρύνει και μου φτιάχνει τη διάθεση, ό,τι και να συμβεί.

Έχετε ένα όνειρο; Να είστε βέβαιοι ότι η μητέρα σας θα το υποστηρίξει, και θα σας θυμίζει πάντα ότι πρέπει να το κυνηγήσετε, ακόμη και όταν εσείς οι ίδιοι δεν είστε βέβαιοι.

  1. Εσείς και η μητέρα σας έχετε τα καλύτερα προσωπικά αστεία.

Χαμογελάτε συνεχώς η μία στην άλλη. Στην πραγματικότητα, έχει ενδιαφέρον να σας παρακολουθεί κανείς στις καθημερινές σας αλληλεπιδράσεις. Η μητέρα μου κι εγώ κάνουμε συνεχώς η μία την άλλη να ξεκαρδίζεται (είμαστε τόσο αστείες).

  1. Εσείς και η μητέρα σας αλληλοϋποστηρίζεστε στις οικογενειακές συγκεντρώσεις.

Ποιος άλλος σας διασκεδάζει όσο η θεία Ethel μιλάει για τις γάτες της; Κολλάω σαν κόλλα στην μητέρα μου στις οικογενειακές συγκεντρώσεις για να γελάμε με το πόσο παράξενη είναι η κατάσταση.

  1. Η μητέρα σας βάζει την οικογένεια πάνω από όλα.

Ακόμη κι αν έχει μια καταπληκτική καριέρα και κοινωνική ζωή, η οικογένεια έρχεται πάντα, πάντα πρώτη. Δεν αργεί ποτέ να σας πάρει από το σχολείο εξαιτίας μιας συνάντησης, και δεν ξέχασε ποτέ τα γενέθλιά σας επειδή ήσαστε –και είστε ακόμη- η προτεραιότητα στη ζωή της.

  1. Η μητέρα σας καλεί και ρωτά πάντα πώς είναι η ζωή σας – και ενδιαφέρεται ειλικρινά.

Χρειάζεται συχνά να ξέρει πώς είστε, και αν πείτε κάτι διαφορετικό από το “τα πάω περίφημα”, θα κάνει τα πάντα για να διορθώσει την κατάσταση.

  1. Η μητέρα έχει πάντα τα μάτια της ανοιχτά… αλλά δεν ενοχλεί.

Δεν αισθάνεστε ποτέ να σας πνίγει, αλλά ξέρετε ότι έχει πάντα το βλέμμα της σε εσάς για να είναι βέβαιη ότι βρίσκεστε στο σωστό δρόμο. Προσπαθεί να μην είναι άσχετη και θυμάται πώς ήταν όταν βρισκόταν στην ηλικία σας.

  1. Η μητέρα σας σας αφήνει να κάνετε λάθη, αλλά είναι εκεί για να σας βοηθήσει να σταθείτε ξανά στα πόδια σας.

Η μητέρα μου με αφήνει να σπάσω τα μούτρα μου μερικές φορές, και ξέρω πόσο δύσκολο είναι γι’ αυτή να με βλέπω να το κάνω. Αλλά ξέρει ότι πρέπει να κάνω τα δικά μου λάθη, και είναι εκεί για να με βοηθήσει να σηκωθώ.

Μια καλή μητέρα ξέρει ότι δεν μπορεί να ζήσει τη ζωή σας αντί για σας, και ξέρει ότι θα βγείτε με κάποιον που δεν πρέπει, ή θα βρεθείτε σε δύσκολη θέση που και που. Αλλά όταν αναπόφευκτα το κάνετε, είναι εκεί για να σας σκουπίσει τα δάκρυα.

  1. Η μητέρα σας ξέρει ότι, κατά βάθος, είναι ένα μεγαλύτερο και σοφότερο παιδί στην καρδιά.

Ακόμη θυμάμαι τι μου είπε η μητέρα μου πριν φύγω για το πανεπιστήμιο: “Αυτή είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω: αν ζαλίζεσαι από το πολύ ποτό, δάγκωσε τη γλώσσα σου για να σου αποσπαστεί η προσοχή.”

Οι καλές μητέρες δεν υποκρίνονται ότι ήταν αγνές και τέλειες σε όλη τους τη ζωή. Η καλή μητέρα δεν παίζει το χαρτί της ευσέβειας, επειδή είναι κι εκείνη άνθρωπος, και έχει κάνει τα ίδια λάθη με εσένα. Ξέρει ότι θα τα κάνετε κι εσείς, και χρησιμοποιεί τη σοφία της για να σας βοηθήσει όποτε το χρειάζεστε.

  1. Όλοι αγαπούν τη μητέρα σας.

Οι φίλοι σας θέλουν να κάνουν παρέα με τη μητέρα σας, και έχουν προτείνει να έρθει μαζί σας κάποιες φορές. Οι φίλοι μου με παρακαλούν να την προσκαλέσω στο πρωτοχρονιάτικο πάρτι φέτος. Δεν κάνω πλάκα.

  1. Επειδή η μητέρα σας είναι ξεκαρδιστική.

Ξέρει σίγουρα τι συμβαίνει, και έχει πετύχει την τέλεια ισορροπία μεταξύ διασκέδασης και του να είναι μια σοφή, δυνατή γυναίκα. Το αποτέλεσμα είναι μια θαυμάσια αίσθηση του χιούμορ.

  1. Ακόμα και όταν είστε θυμωμένοι μαζί της, ξέρετε πόσο πολύ νοιάζεστε για εκείνη.

Αν η μητέρα σας είναι σαν τη δική μου, σας τρελαίνει μερικές φορές επειδή έχει πάντα στην καρδιά της το συμφέρον σας, και αυτό σημαίνει ότι συγκρούεστε κάθε τόσο. Αλλά ακόμη κι όταν το κάνετε, δεν γίνεται να την αγαπάτε λιγότερο.

  1. Απαντάτε στην ερώτηση “ποιος είναι ο ήρωάς σας;” πάντα με το “η μητέρα μου”.

Κάνε στην άκρη Wonder Woman. Η μητέρα μου είναι καλύτερη από εσένα.

Πιστεύω ότι έχω γράψει πολλές εκθέσεις τα τελευταία χρόνια τονίζοντας αυτό ακριβώς το θέμα.

  1. Δεν μπορείτε να φανταστείτε ποιος θα ήσαστε χωρίς τη μητέρα σας…

Η μητέρα σας έβαλε τόσο δυνατά θεμέλια για σας. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε το ποιος είστε ως άνθρωπος από αυτό που σας βοήθησε να γίνεται ως άνθρωπος.

Προσπαθώ να φανταστώ τη ζωή χωρίς τη μητέρα μου, και πραγματικά δεν μπορώ.

  1. …επειδή η μητέρα σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά άτομα στον κόσμο.

Γιατί τι θα κάνατε χωρίς αυτή;

Σ’ αγαπώ, μαμά.

Leave a Reply

